четверг, 16 октября 2008 г.

beautiful dreamer




Istuin tanaan hyparilla kahvilassa ja kuvittelin millaista on nahda perhe uudestaan ensi kesana, pystyn nakemaan sen kun kavellaan Helsinki-Vantaan tuloaulasta ja sit aloin itkemaan kun tuli niin haikee fiilis... Samalla se ajatus teki mut niin onnelliseksi, kun ma tiedan etta ne on siella ja se paiva tulee viela etta ma naen ne.. Ihan hassua, oon ollut taalla seitseman viikkoa ja mietin jo kotiinpaluuta. Sit tuntu kauheen laiskalta, en ois jaksanu menna takasin kouluun ja tajusin etta ihan samaa ma siella kahvilassa teen kuin koulussakin. Yleensa kirjotan paivakirjaa vihkoon, mutta koulussa en voi juoda kahvia enka kuunnella musiikkia ja kahvilassa mun ei tarvi kuulla jos joku jauhaa musta paskaa ja luulee etten ymmarra... O_o Naja...
Mut ihan hassua, mietin millaista on tulla takaisin kotiin ja nahda kaikki. Kaipaan kavereita ja sita etta Suomessa mulla oli elama, ja sinne ma oikeasti kuuluin, taalla on nyt viela vahan hakusessa. Inhoan sita etten puhu latviaa, oikeasti kun ymmarran jo aika paljonkin, mut sit ku en vaan kuitenkaan pysty kommunikoimaan, pakko puhua englantia.. Inhoon olla se VAIHTARI.
Mut sillai ihan kauhee ajatus, etta taa ei tule kestamaan ikuisesti, yksi vuosi vaan ja se on siina.. Ja silti oon jo nyt tavannut niin ihania ystavia, sellaisia joista ma tiedan etta kuulen viela vuosienkin paasta. Ja meilla on niin ihana vaihtariporukka, tullaan toimeen niin taydellisesti <3.
Mulla on koti-ikava jossain tuolla kaukana pohjalla ja siella ma haluan sen pitaakin, niin kauan kuin vain pystyn.. Joskus se hyppaa silmille ihan hassuissa tilanteissa.
Ma ootan jo joulua :) Paatin etta ei se niin kaukana ole ja jaksan kayda koulussa siihen asti, eli kahdeksan kouluviikkoa. Sitten joulun jalkeen odotan hiihtolomaa ja sitten paasiaislomaa.. Ehka ma todella jaksan kayda siella koko vuoden vaikka ajatus masentaakin mua hemmetisti. Mulla on vaan yksi syy jaksaa kayda siella, kun muuten mun kaveri joutuisi istumaan yksin :D Parempi se kuin ei mitaan.
Mua pelottaa joulu silleen, ma odotan sita mutta aina kun kuulen parikin tahtia joululauluja haluan Suomeen juhlimaan joulua perheen kanssa. Tiedan etta joulu on taallakin tan perheen kanssa tosi ihana, nailla on niin hyvaa ruokaa ja naa on niin herttasia. Mutta silti... Pelkaan etta tulee kamala angstimasennus ja vaan itken jossain koko kolme paivaa. (Kuten voi ollakin, ihan vahasen vaan...)
No joo, sit eilen tylsyyttani matikantunnilla tuijottelin maailmankarttaa ja listasin kaikki maat missa haluaisin kayda. Loysin yhteensa 34 :D En oo viela ihan tarkalleen suunnitellut etta miten ja milla rahalla, mutta viela ma kayn niissa kaikissa..
Sano minun sanoneen. XD
beautiful dreamer, beautiful dream model nude, beautiful dream homes, beautiful dream home.



Комментариев нет: